Zoeken
In verband met een storing van dinsdag (19-11) t/m donderdagochtend (21-11) is het mogelijk dat uw mail niet is aangekomen. Verzend hem dan graag opnieuw!
sluiten
55 jaar ervaring
Gratis 3D ontwerp
Geen aanbetaling nodig
5500 m2 showroom
Beoordeeld met een 9.4
Trustpilot sterTrustpilot sterTrustpilot sterTrustpilot sterTrustpilot ster
Trustpilot
Vandaag geopend: 09:30 - 17:30 | 29 december koopzondag
Contact Jan van Sundert

Vrijblijvend langskomen

in onze showroom

Van dinsdag t/m zaterdag en op koopzondagen is onze showroom voor jou geopend. Je bent welkom om vrijblijvend langs te komen en door onze showroom te lopen voor inspiratie.

Toch hulp nodig? Dan kan je altijd nagaan of er een adviseur beschikbaar is, of plan een afspraak in voor een later moment.

Afspraak maken
of kom vrijblijvend langs

Openingstijden

Showroom

Maandag
Gesloten
Dinsdag
09:30 - 17:30
Woensdag
09:30 - 17:30
Donderdag
09:30 - 17:30
Vrijdag
09:30 - 21:00
Zaterdag
09:30 - 17:00
Zondag
Gesloten

Afhalen & retourneren

Maandag
Gesloten
Dinsdag
09:30 - 17:30
Woensdag
09:30 - 17:30
Donderdag
09:30 - 17:30
Vrijdag
09:30 - 17:30
Zaterdag
09:30 - 17:00
Zondag
Gesloten

Producten afhalen kan bij onze service balie in de showroom. Het retourneren van voorraad producten kan in het magazijn. Neem contact op voor instructies.

Koopzondagen

29-12-2024
11:00 - 17:00
30-12-2024
11:00 - 17:00
19-01-2025
11:00 - 17:00
09-02-2025
11:00 - 17:00
16-03-2025
11:00 - 17:00
06-04-2025
11:00 - 17:00

LET OP! Op koopzondagen en feestdagen is het magazijn niet geopend (er kunnen dus geen artikelen worden afgehaald en/of geretourneerd!)

Contact Jan van Sundert

Service melding

Hulp of advies nodig na aankoop van één van onze producten? Onze service afdeling helpt je graag verder om tot een passende oplossing te komen. Vul het serviceformulier in of neem telefonisch contact op.

Neem contact op

Behoefte aan extra informatie? Neem gerust contact met ons op, we beantwoorden je vragen graag. Dit kan via het contactformulier of bel via onderstaand telefoonnummer.

Stel je vraag

Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Wellicht kan je het antwoord al bij onze veelgestelde vragen vinden. Staat je vraag hier niet bij, dan kun je altijd contact met ons opnemen.

Vragen over
Keukens
Badkamers, tegels & sauna’s
Adviesgesprek
Aankoop & Betaling
Service & Retour
Bezorging & Afhalen
Inmeten
Montage
Garantie
Hoe lang duurt een adviesgesprek?

Een adviesgesprek duurt ongeveer twee uur. In deze twee uur wordt onder andere een rondje door de showroom gedaan, worden er voorbeelden getoond over wat er zoal mogelijk is en tekent de adviseur een compleet 3D-ontwerp met een globale prijsinschatting.

Hoe lang blijft een offerte geldig?

Na het gesprek ontvang je direct een offerte voor jouw nieuwe keuken. Deze is vanaf de dag van het gesprek 30 dagen geldig.

Zijn er kosten verbonden aan het maken van een 3D ontwerp?

Een 3D-ontwerp is bij Jan van Sundert te allen tijde gratis. Plan dus direct een afspraak in.

Welke informatie krijg ik bij het adviesgesprek?

Tijdens een adviesgesprek luisteren onze adviseurs naar specifieke wensen en mogelijkheden. Neem bij een keuken adviesgesprek altijd een plattegrond met afmetingen mee. Naar aanleiding van de wensen maakt onze adviseur een 3D-tekening van de gewenste keuken. Samen met hem wordt ook een rondje door de showroom gedaan om te laten zien welke mogelijkheden er allemaal zijn. Aan het einde van dit gesprek wordt er een globale inschatting gemaakt van de kosten van de gewenste keuken.

Zit ik ergens aan vast na het ontvangen van een 3D tekening?

Nee, een 3D ontwerp is te allen tijde vrijblijvend bij Jan van Sundert.

Vragen jullie om een aanbetaling?
Nee, we vragen bij Jan van Sundert niet om een aanbetaling. Je aankoop moet uiterlijk 2 dagen voor levering betaald zijn.
Kan ik ook achteraf betalen?

Achteraf betalen is helaas niet mogelijk.

Ik wil na de aankoop nog iets veranderen. Wat nu?

Wil je toch nog graag iets aan passen na het ondertekenen van de bestelling? Dat kan, maar wacht er niet te lang mee. Als artikelen reeds besteld zijn, geproduceerd worden of in ons magazijn reeds binnen zijn gekomen, kan dit in principe niet meer, we denken natuurlijk graag mee en soms kunnen we nog aanpassingen doen, maar kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht.

Kan ik bij Jan van Sundert altijd een offerte opvragen?

Je kunt bij Jan van Sundert altijd een vrijblijvende offerte aanvragen. Ook bestaat de mogelijkheid om een 3D-tekening te laten maken, zodat je een goed beeld krijgt van hoe de keuken in jouw woning eruit gaat zien. Het is handig om hiervoor een afspraak te maken in onze showroom.

Welke betaalmethoden hanteert Jan van Sundert?

Betaalmethoden zijn contant, per bank, bouwdepot, creditcard. Uiterlijk 2 dagen voor levering moeten we de betaling binnen hebben. Neem contact op met onze adviseurs over de andere mogelijkheden.

 

Kan ik mijn complete keuken na aankoop annuleren?

Aankoop is mogelijk, maar wel tegen kosten. Wijzigen kan totdat we de producten voor je bestellen. Je ontvangt per mail een bevestiging van de bestelling.

 

Ik heb een servicemelding over een product van jullie. Waar kan ik terecht?

Bij de daarvoor bestemde serviceafdeling. Onze medewerkers zijn telefonisch bereikbaar, maar vaak is het gemakkelijker om het probleem zo duidelijk mogelijk te omschrijven en door te sturen via het service formulier op onze website. We nemen dan altijd binnen één werkdag contact op.

Wat moet ik doen bij een defect van een keuken onderdeel?

Het kan zijn dat je na plaatsing van een nieuwe keuken te maken krijgt met een defect. We vragen je dan een servicemelding te doen via dit formulier. We vragen je altijd even een foto toe te voegen zodat we bijvoorbeeld navraag kunnen doen bij de leverancier en de melding kunnen doorzetten. Kom je er niet aan uit? Neem dan telefonisch contact met ons op.

 

Kan ik producten retourneren?

Dit is product afhankelijk. Wanneer het gaat om producten welke voorradig bij ons zijn, is het geen probleem. Maar wanneer het producten zijn die speciaal geproduceerd of besteld zijn voor jou is dit niet mogelijk. Neem hiervoor contact op met onze adviseurs.

Wat is de levertijd van mijn keuken?
We hebben een uitgebreid assortiment, hierdoor verschillen de levertijden. We hebben een groot deel op voorraad, maar bij de aanschaf van een keuken moet een deel besteld worden. Gemiddeld hanteren we een levertijd van ± 13 weken. Vraag je adviseur naar de exacte levertijden.
Wat zijn de bezorgkosten van de keukens?

Er worden geen extra bezorgkosten verbonden aan het transport van een compleet aangekochte keuken.

Levert Jan van Sundert ook in het buitenland?
We leveren met enige regelmaat keukens af in België. Neem voor de levering van een keuken naar een ander land contact op voor de mogelijkheden.
Worden keukens ook in het weekend geleverd?

Wij leveren en monteren van maandag tot en met vrijdag. Wel geven we een leverdatum met een tijdsblok van ongeveer 3 uur waarin de keuken geleverd wordt. Onverwachts niet thuis op dag van levering? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Waar moet ik op letten als mijn keuken geleverd wordt?

Zorg dat er altijd voldoende plaats is om de onderdelen goed kwijt te kunnen. Voorafgaand aan de levering sturen wij een instructiefilmpje door over waar op gelet moet worden tijdens de levering van de keuken.

Hoe plan ik een inmeet afspraak?

Je wordt zelf gebeld voor een inmeet afspraak door onze afdeling planning. In sommige gevallen wordt er gekozen om een aankoop op afroep te zetten (bij nieuwbouw of wanneer je niet precies weet wanneer de keuken geplaatst kan worden). In dat geval dien je zelf contact op te nemen met ons.

Kan ik zelf mijn keuken inmeten?

Uiteraard kun je de er voor kiezen om zelf de keuken in te meten. Let wel op dat je dan zelf de verantwoordelijkheid draagt op het moment dat er onverhoopt iets niet goed is. We adviseren dan ook altijd een monteur langs te laten komen. Zij meten dagelijks keukens in.

Kan er worden ingemeten als mijn huidige keuken nog staat?

Natuurlijk. We kunnen de nieuwe keuken gewoon inmeten als de huidige er nog staat.

Moet ik aanwezig zijn tijdens het inmeten?

Dat is uiteraard niet verplicht, maar wel verstandig. Onze monteurs overleggen namelijk de situatie met je, en als je vragen hebt aan de monteur, kun je ze nu direct stellen.

Hoeveel tijd neemt een inmeet afspraak in beslag?

We plannen standaard 1 uur voor een inmeet afspraak.

Hoe werkt een inmeet afspraak bij een nieuwbouwwoning?

Vaak worden er door de uitvoerder kijkdagen aangeboden, waarop wij langs kunnen komen om de keuken in te meten. Daarvoor moeten wel reeds alle muren geplaatst zijn. Neem hiervoor tijdig contact op met onze afdeling planning.

Wat kost de montage van een keuken?
De montage is bij aanschaf van een complete keuken van minimaal 6500,- euro is bij Jan van Sundert gratis*. Wil je alleen een paar onderdelen vervangen? Dan brengen wij wel kosten in rekening.
*Dit geldt alleen op complete keukens waarbij onze actiekeukens zijn uitgezonderd.
Hoe lang duurt het monteren van mijn keuken?

Dat is afhankelijk van de grootte van de keuken. Gemiddeld plaatsen we in 1 a 2 werkdagen een keuken.

Wie monteert mijn keuken?

De keuken wordt haast altijd geplaatst door een monteur in dienst van Jan van Sundert. In een drukke periode kan het echter voorkomen dat de keuken wordt geplaatst door een externe monteur uit ons eigen netwerk.

Kan ik ook gebruik maken van jullie montageservice als de keuken niet bij jullie is besteld?

Je kunt alleen gebruik maken van onze montage service bij afname van een keuken.

Hoe lang heb ik garantie op mijn nieuwe keuken?
Op onze keukens zit standaard vijf jaar garantie. Bij keukens van Systemat kan dit verlengd worden met nog eens vijf jaar. In de orderbevestiging staat beschreven hoe je deze garantie verlengd. Op apparatuur en werkbladen zitten andere garanties. Vraag onze adviseurs voor meer informatie.
Wat als de garantietermijn is verlopen?

Als de garantietermijn is verstreken probeert Jan van Sundert altijd zo goed mogelijk mee te denken bij een passende oplossing. Neem daarvoor contact op met onze service afdeling.

Een apparaat van mij heeft een defect of storing. Wat nu?

Als het niet om een plaatsingsprobleem gaat, maar om defecte apparatuur, mogen wij zelf niet repareren. Wanneer je dus last krijgt van een defect of storing adviseren we jou contact op te nemen met de leverancier of fabrikant. Ze kunnen vervolgens afspraken met je maken om het probleem op te lossen. Mocht je er toch niet aan uit komen dan vragen we je om contact op te nemen met onze service afdeling. We zullen jou dan zo snel mogelijk helpen.

De contactgegevens van onze leveranciers vind je hier:

AEG 0172 – 468 468
ATAG 088 – 882 18 01
BELLING 0513 – 656 500
BORA (DE SMID REPARATIE) 0412 – 693 693
BOSCH 088- 424 4010
ETNA 088 – 882 1803
FRANKE 0492 – 585 121
MIELE 0347 – 378 888
NEFF 088 – 424 4040
PELGRIM 053 – 80 62 08
QUOOKER 0180 – 420 488
SIEMENS 088 – 424 4020
STOVES 0513 – 656 500
WAVE DESIGN 0162 – 472 626
ZANUSSI 0172 – 468 468
Jan van Sundert is CBW erkend. Wat houdt dat in voor mij?

Jan van Sundert is CBW erkend zodat jij als consument koopt met extra zekerheid. Een aanbetaling vragen wij nimmer. Goede afspraken maak je immers met goede vrienden zegt een oud spreekwoord. Daarom vinden wij het vragen van een aanbetaling overbodig.

Kopen bij een CBW erkende woonwinkel biedt vele voordelen, maar vooral meer zekerheid. Winkels die CBW erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jij als consument extra goed beschermen bij een aankoop. In deze algemene voorwaarden staan bijvoorbeeld regels over (aan)betalen, annulering, levertijd, vervoer en garantie.

Bij Jan van Sundert doen we niet zo moeilijk over garanties, de producten moeten gewoon goed zijn!

Adviesgesprek
Aankoop & Betaling
Service & Retour
Bezorging & Afhalen
Inmeten & Montage
Garantie
Hoe lang duurt een adviesgesprek?
Een adviesgesprek duurt ongeveer twee uur. In deze twee uur wordt onder andere een rondje door de showroom gedaan, worden er voorbeelden getoond over wat er zoal mogelijk is en tekent de adviseur een compleet 3D ontwerp met een globale prijsinschatting.
Hoe lang blijft een offerte geldig?
Na het gesprek ontvang je direct een offerte voor jouw nieuwe badkamer. Deze is vanaf de dag van het gesprek 30 dagen geldig.
Zijn er kosten verbonden aan het maken van een 3D-ontwerp?

Een 3D-ontwerp is bij Jan van Sundert te allen tijde gratis. Plan dus direct jouw afspraak in.

Zit ik ergens aan vast na het ontvangen van een 3D-ontwerp?

Nee, een 3D-ontwerp is te allen tijde vrijblijvend bij Jan van Sundert.

Welke informatie krijg ik tijdens een adviesgesprek?

Tijdens een adviesgesprek luisteren onze adviseurs naar specifieke wensen en mogelijkheden. Neem bij een badkamer adviesgesprek altijd een plattegrond met afmetingen mee.

Naar aanleiding van de wensen maakt onze adviseur een 3D tekening van de gewenste badkamer. Samen met hem wordt ook een rondje door de showroom gedaan om te laten zien welke mogelijkheden er allemaal zijn.

Aan het einde van dit gesprek wordt er een globale inschatting gemaakt van de kosten van de gewenste badkamer. Ga je een sauna aankopen? Ook dan wordt er geïnventariseerd naar de afmetingen en wordt er tevens een ontwerp gemaakt.

Wil je liever alleen een afspraak voor tegels? Dit gesprek verloopt iets anders. Samen met de adviseur neem je een kijkje in onze tegelshowroom, waar we meer dan 500 verschillende tegelvlakken ter inspiratie hebben. De adviseur inventariseert naar jouw wensen en laat je zien wat lichtinval met een vloertegel doet.

 

Vragen jullie om een aanbetaling?
Nee, we vragen bij Jan van Sundert niet om een aanbetaling. Je aankoop moet uiterlijk 2 dagen voor levering betaald zijn.
Kan ik ook achteraf betalen?
Achteraf betalen is niet mogelijk.
Ik wil na de aankoop nog iets veranderen. Wat nu?
Wil je toch nog graag iets aan passen na het ondertekenen van de bestelling? Dat kan, maar wacht er niet te lang mee. Als artikelen reeds besteld zijn en in ons magazijn binnen zijn gekomen, kunnen er extra kosten in rekening worden gebracht.
Welke betaalmethoden hanteert Jan van Sundert?
Uiterlijk 2 dagen voor levering kun je betalen via een internetbankieren. Neem contact op over de andere mogelijkheden.
Kan ik mijn complete badkamer na aankoop nog annuleren?

Na aankoop is annuleren helaas niet meer mogelijk. Wijzigen kan totdat we de producten voor je bestellen. Je ontvangt per mail een bevestiging van de bestelling.

 

Ik heb een servicemelding over een product van jullie. Waar kan ik terecht?

Bij de daarvoor bestemde service afdeling. Onze medewerkers zijn telefonisch bereikbaar, maar vaak is het gemakkelijker om het probleem zo duidelijk mogelijk te omschrijven en door te sturen via het service formulier op onze website. We nemen dan altijd binnen één werkdag contact op.

Wat moet ik doen bij een defect van een badkamer onderdeel?

Het kan zijn dat je na plaatsing van een nieuwe badkamer te maken krijgt met een defect. We vragen je dan een servicemelding te doen via dit formulier.

We vragen je altijd even een foto toe te voegen zodat we bijvoorbeeld navraag kunnen doen bij de leverancier en de melding kunnen doorzetten. Kom je er niet aan uit? Neem dan telefonisch contact met ons op.

 

Ik heb een kapotte tegels ontvangen. Wat nu?

Dat is natuurlijk erg vervelend. Bij tegelbreuk tijdens het transport denken we graag mee om een passende oplossing te vinden. In het geval van een tegelbreuk kun je de volgende opties overwegen.

  1. De kapotte tegel kan gebruikt worden voor snijwerk.
  2. De kapotte tegel kan omgeruild worden voor een nieuwe. Je kunt altijd contact opnemen om te vragen of de tegel op voorraad is.
  3. Liever je geld terug? Dat kan. Natuurlijk kunnen we gebroken tegels vergoeden.
Kan ik producten retourneren?

Dit is product afhankelijk. Neem hiervoor contact op met onze adviseurs.

 

Wat is de levertijd van mijn badkamer?
We hebben een uitgebreid assortiment van veel verschillende leveranciers. Hierdoor verschillen de levertijden. We hebben een groot deel op voorraad, maar bij de aanschaf van een badkamer of tegels moet een deel besteld worden. Bij voorraad producten is de levering ongeveer een week. Voor bestelde producten hanteren we een gemiddelde levertijd van 10 tot 12 weken. (Let op, dit is exclusief montage). Bespreek met de adviseur tijdens het gesprek de mogelijkheden.
Wat zijn de bezorgkosten van de badkamer?
Er worden geen extra bezorgkosten verbonden aan het transport van een compleet aangekochte badkamer.
Levert Jan van Sundert ook in het buitenland?
We leveren met enige regelmaat badkamers af in België. Neem voor de levering van een keuken naar een ander land contact op voor de mogelijkheden.
Waar moet ik op letten als mijn badkamer wordt geleverd?
Wij leveren de verschillende onderdelen van de badkamer altijd uit op pallets. Houd er rekening mee dat onze chauffeur deze tot aan de voor- of achterdeur aflevert. Zorg er dus te allen tijde voor dat er iemand aanwezig is op het afgesproken moment.
Waar kan ik mijn orderstatus in de gaten houden?

Dat kan via de orderstatus pagina.

 

Ik wil mijn badkamer laten monteren door Jan van Sundert. Hoe gaat dit?
Wij werken met een groep betrouwbare externe monteurs die we na aankoop van een badkamer aan je kunnen koppelen. Houd er rekening mee dat veel van deze monteurs momenteel al ver vooruit plannen. Daardoor kan de wachttijd voor montage oplopen tot ongeveer 3 tot 8 maanden (afhankelijk van de periode).
Wordt een badkamer ook ingemeten door jullie?

Als je kiest voor een complete badkamer inclusief montage zal de externe monteur een afspraak inplannen om de badkamer te inventariseren. De monteur meet alles na en kijkt of alles klopt. Dit neemt maximaal een uur in beslag.

Blijven jullie contactpersoon als ik gekoppeld wordt aan een externe monteur?
Voor vragen omtrent de badkamer zijn en blijven wij het aanspreekpunt. Alle communicatie over plaatsing van de badkamer verloopt rechtstreeks met de monteur.
Kunnen jullie mijn huidige badkamer ook slopen en afvoeren?
Dat is zeker mogelijk. Let op dat de monteurs hiervoor wel extra kosten in rekening brengen. Wil je hier gebruik van maken? Geef dit dan tijdens het afronden van de aankoop door aan de adviseur of bespreek dit tijdig met de monteur.
Hoe lang duurt het gemiddeld om een badkamer te monteren?

Gemiddeld duurt het ongeveer 2 tot 3 weken om een badkamer te plaatsen. Dit is natuurlijk erg afhankelijk van de grootte en van eventueel meerwerk. Een monteur kan je hier een goede indicatie voor geven.

 

Hoe lang heb ik garantie op mijn nieuwe badkamer?
Dat verscheelt heel erg per onderdeel en per merk. In de koopovereenkomst staat de exacte garantie vermeld. Bewaar deze na aankoop dus altijd goed.
Wat als de garantietermijn is verlopen?

Als de garantietermijn is verstreken probeert Jan van Sundert altijd zo goed mogelijk mee te denken bij een passende oplossing. Neem daarvoor contact op met onze service afdeling.

Jan van Sundert is CBW erkend. Wat houdt dat in voor mij?

Jan van Sundert is CBW erkend zodat jij als consument koopt met extra zekerheid. Een aanbetaling vragen wij nimmer. Goede afspraken maak je immers met goede vrienden zegt een oud spreekwoord. Daarom vinden wij het vragen van een aanbetaling overbodig.

Kopen bij een CBW erkende woonwinkel biedt vele voordelen, maar vooral meer zekerheid. Winkels die CBW erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jij als consument extra goed beschermen bij een aankoop. In deze algemene voorwaarden staan bijvoorbeeld regels over (aan)betalen, annulering, levertijd, vervoer en garantie.

Bij Jan van Sundert doen we niet zo moeilijk over garanties, de producten moeten gewoon goed zijn!