Loading

VEELGESTELDE VRAGEN

Heeft u een vraag? Neem dan gerust contact met ons op. Dit kan via telefoon,mail, whatsapp of Facebook. Maar neem eerst een kijkje bij de onderstaande vragen, wellicht vind u hier het antwoord al!


Over Jan van Sundert

Waar is Jan van Sundert gevestigd?
Je kunt ons vinden aan het volgende adres: Lokkerdreef 10, Etten-Leur.


Hoe groot is de showroom?

Jan van Sundert heeft de grootste showroom van de Benelux. Met 5500m2 vol keuken-, badkamer- en tegelinspiratie hebben wij voor iedere smaak en elk budget een oplossing.


Kan ik ergens klantervaringen terugvinden?

Jazeker! Wij zijn erg trots op de beoordelingen die wij krijgen en die willen we ook graag laten zien. Wist u dat klanten ons beoordelen met een 9.1? Hier vind u de reviews van Trustpilot, KlantenVertellen & Google.


Wanneer is Jan van Sundert geopend?

De showroom en het magazijn zijn geopend van dinsdag tot en met zaterdag én op koopzondagen. Bekijk hier de openingstijden.


Is het nodig een afspraak te maken bij Jan van Sundert?
Wegens huidige corona maatregelen is het momenteel alleen mogelijk om Jan van Sundert te bezoeken op afspraak. Plan hier een afspraak.


Betalingen

Wordt er gevraagd om een aanbetaling?
Nee, we vragen bij Jan van Sundert niet om een aanbetaling. Je aankoop moet uiterlijk de dag voor levering betaald zijn.

Welke betaalmethodes hanteert Jan van Sundert?
Indien je betaalt op de dag voor levering kun je betalen via een elektronische overboeking. Vraag onze adviseurs naar de overige mogelijkheden.

Kan ik achteraf betalen?
Achteraf betalen is helaas niet mogelijk.

 


Levering

Wat zijn de levertijden van jullie producten?
We hebben een uitgebreid assortiment, hierdoor verschillen de levertijden. We hebben een groot deel op voorraad maar bij de aanschaf van een keuken of badkamer moet een deel besteld worden. Vraag je adviseur naar de exacte levertijden.

Kunnen jullie een monteur aanbevelen?
Jan van Sundert werkt samen met professionele monteurs met jaren ervaring. Onze keukens worden aangeboden inclusief montage. Indien u een badkamer wil laten monteren kunnen we u in contact brengen met professionele ZZP-ers, we kunnen dit voor u verwerken in de offerte. Vraag uw adviseur naar de tarieven of meer informatie.

Leveren/monteren jullie ook in België?
Ja, ook in België worden onze producten tot de deur afgeleverd en gemonteerd.

Kunnen keukens en badkamers worden geleverd in het weekend?
Helaas worden onze producten niet geleverd of gemonteerd in het weekend. Wel geven we u een leverdatum. De dag voor levering ontvangt u een tijdsblok van ongeveer 3 uur waarin we uw producten komen brengen. Bent u onverwachts niet thuis op dag van levering? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op.

Ik heb een kapotte tegel ontvangen. Wat nu?
Dat is erg vervelend. Lees hier wat we voor je kunnen doen.

 


Productvragen

Kan iedere keuken en/of badkamer worden aangepast naar mijn smaak en ruimte?
Ja. In de showroom staan keukens en badkamers opgesteld. Keukens kunnen worden geleverd met andere frontjes, een ander aanrechtblad, andere greepjes, tegels etc. Dit zelfde geldt voor badkamers. Heeft u specifieke wensen, geef dit vooral door aan onze adviseurs. Zij ontwerpen te alle tijden een keuken of badkamer voor u op maat en nemen daar uw wensen in mee.

Welke tips hebben jullie voor het aanschaffen van een keuken?
Ga je een keuken aanschaffen? We hebben een aantal handige tips voor je op een rijtje gezet in dit blog.

Welke tips hebben jullie voor het aanschaffen van een badkamer?
Ga je een keuken aanschaffen? We hebben een aantal handige tips voor je op een rijtje gezet in dit blog.

Ik heb een mooie vloertegel gezien, kan deze ook op de wand?
Het is absoluut mogelijk een vloertegel ook op de wand te bevestigen. Andersom kan dit niet altijd, dat hangt af van de slijtklasse van de tegel. Vraag uw adviseur naar de mogelijkheden voor de tegel van uw smaak.

Ik heb een kapotte tegel ontvangen. Wat nu?
Dat is erg vervelend. Lees hier wat we voor je kunnen doen.


Hoe maak ik het beste mijn keuken schoon?
De keuken schoonmaken kun je doen aan de hand van deze tips. Let wel altijd op met zuurhoudende- en chemische producten, niet alle materialen kunnen hier goed tegen. Volg te allen tijde de adviezen van onze leveranciers op.

 

 

Service

Waar kan ik mijn orderstatus bekijken?
Dat kan via deze pagina.

Waar kan ik mijn klacht of servicemelding achterlaten?
Dat kan op deze pagina. Hier vult u gemakkelijk een formulier in en de serviceafdeling neemt spoedig contact met u op.

Kan ik een bestelling retourneren?
Dit hangt van het product af. Een speciale bestelling kan in principe niet geretourneerd worden. Producten uit voorraad, zoals veel tegels, kranen of meubels, kunnen in ongeopende verpakking worden teruggebracht. Wil je iets retourneren? Dan kun je het beste even contact met ons opnemen.

Hoeveel garantie zit er op de producten van Jan van Sundert?
Op onze keukens krijg je 5 jaar garantie. Bij aanschaf van keukenapparatuur kan de garantietermijn worden verlengd. Voor badkamers ligt de termijn iets anders en is de garantieperiode ongeveer 2 jaar. Ook dit is afhankelijk van de elementen die je in de badkamer verwerkt. Wil je de exacte garantietermijn weten? Je vindt deze in de koopovereenkomst of kunt dit navragen bij je adviseur.

Waar kan ik terecht met mijn servicevraag?
Uiteraard kun je te alle tijden contact met ons opnemen. Het beste kun je een servicemelding plaatsen. Een van onze specialisten zal de vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

Wat te doen bij een defect?
Het kan zijn dat je na plaatsing van een nieuwe badkamer of keuken te maken krijgt met een defect. We vragen je dan een servicemelding te doen via dit formulier. We vragen je altijd even een foto toe te voegen zodat we bijvoorbeeld navraag kunnen doen bij de leverancier en de melding kunnen doorzetten. Kom je er niet aan uit? Neem dan contact met ons op.

Wat zijn de voorwaarden van annulering?
Annuleren kan tot het moment van aankoop. Na aankoop is annuleren helaas niet meer mogelijk. Wijzigen kan totdat we de producten voor je bestellen. Je ontvangt per mail een bevestiging van de bestelling.

Wat gebeurd er met mijn persoonlijke gegevens?
We hechten veel waarde aan de bescherming van persoonsgegevens. We hebben de gegevens nodig om offertes op te kunnen maken en bijvoorbeeld de toekomstige badkamer of keuken te kunnen leveren. Bekijk hier onze privacy policy voor meer informatie.