Tegels: tegelbreuk in mijn bestelling.. wat nu?
We begrijpen dat breuk in je gloednieuwe tegels erg vervelend is. Tegels blijven wat fragiel tijdens transport. Dit is één van de redenen dat we de tegels zelf rechtstreeks transporteren vanaf de fabriek. Toch kan het helaas gebeuren dat je een kapotte tegel aantreft in je bestelling.
Wat kun je doen?

Optie 1: De kapotte tegel kan gebruikt worden voor snijwerk
In veel gevallen krijgt u meer tegels dan u nodig heeft. Dit in verband met snijverlies. Wellicht is de kapotte tegel nog te gebruiken als snijwerk en hoeft u verder niets te doen.
Optie 2: Omruilen
In een aantal gevallen lukt het niet de tegel te verwerken als snijwerk en kom je tekort. Dat is erg vervelend. We hebben veel tegels op voorraad. We vragen je daarom mét de kapotte tegel langs te komen zodat we deze voor je kunnen omruilen. Je kunt altijd van te voren even contact opnemen om te controleren of je tegel op voorraad is.
Optie 3: Geld terug
Het komt voor dat er wat extra tegels zijn besteld omdat de zetter anders krap uitkomt. Je wil natuurlijk zeker weten dat je niet tekort komt. Stel dat je door de gebroken tegel gedwongen bent een nieuwe voorraad te openen maak dan altijd even foto’s van de gebroken tegel en kom ermee langs de showroom. Je kunt in dat geval je geld terugkrijgen.
We hopen natuurlijk dat alle tegels netjes en heel bij je aankomen. Mocht dit niet het geval zijn en je hebt naar aanleiding van deze opties nog vragen, neem gerust contact met ons op. Heb je verder nog vragen? Bekijk dan hier de meest gestelde vragen.